dilluns, 29 d’agost del 2011

La cançó de l'estiu

















Passejant per Tacuba vaig trobar-me aquest disc de "Los Churumbeles", grup que vaig descobrir via en Geococcyx.

Suposo que es podrien dir moltes coses de "Los Churumbeles" però millor us en deixo una cançó, que us les diguin ells.



Espero que us agradi, a casa ha estat la cançó de l'estiu.

Per cert, també vaig comprar "Rocío Durcal canta a Juan Grabiel vol.2", no m'ho tingueu en compte.


Actualització (31/08/2011): En Geo m'indica que la cançó que fa sonar el Grooveshark no concorda amb el títol així que l'he canviada per "Cariño Verdad", que ara sí he verificat és la que sona, i que també és una bona cançó de l'estiu.

2 comentaris:

  1. Has trobat uan bona relíquia! El del mig amb el vestit blau deu ser Juan Legido, "el Gitano Señorón". La cançó diria que és "Antonio Vargas Heredia" en lloc de "No te puedo querer".

    Et perdonem per això de la Rocío Durcal, jo de tant en tant escolto la versió Rocío-Sabina de la cançó "Y nos dieron las diez"...

    ResponElimina
  2. Ei Geo,

    Sí que és una relíquia, oi? I una ganga, només 5 pesos.

    Dius que la cançó no és la que toca... m'ha fallat el Grooveshark llavors. Miraré d'arreglar-ho.

    Salut.

    ResponElimina