diumenge, 29 de gener del 2012

Fabriqué en France
















Fa uns dies vaig llegir una notícia al diari que em va dur a pensar en un parell d'anècdotes.

La primera. M'explicava la MM que, estant a C.U (Ciudad Universitaria de la UNAM al D.F), una companya de classe els estava presumint a ella i altres companyes unes joies que eren de plata i que li havien dut d'Europa i que eren franceses... i llavors la MM la va tallar per dir-li que aquelles joies no eren franceses, eren catalanes. L'altra li va replicar que eren franceses i la MM que no i que si patatim que si patatam. El cas és que eren joies de Tous i al dia següent es veu que la companya presumida li va haver de donar la raó.

La segona. Donant un tomb per Barcelona amb l'M (chilango ell) vàrem entrar a un bar a fer un cafè. L'M es va demanar un cafè amb llet i jo un cafè curt i una aigua amb gas. El cambrer ens va servir, vàrem posar sucre als cafès, l'M va tastar el cafè amb llet i jo amb un parell de glops em vaig prendre el meu així que vaig posar-me l'aigua amb gas. L'M va agafar l'ampolla i mirant-se-la em va demanar "Esto es francés, no?". El cas és que era Vichy Catalán i l'M de seguida es va adonar de l'error i llavors vàrem fer unes bones rialles.

La notícia que em va dur a pensar en aquest parell d'anècdotes va ser la mort de Ricardo Fisas, fundador de l'empresa catalana Natura Bissé. I el cas és que, sincerament, pensava que Natura Bissé era francesa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada