dissabte, 30 d’abril del 2011

Botiflers

















Darrerament noto que els culers mexicans estan perdent fervor.

Tot va començar amb l'eixida de Rafa Márquez del Barça i s'està accentuant amb l'èxit de Chicharito al Manchester United.


De moment no tinc conflictes, els
cuates em diuen que a la lliga espanyola són del Barça i a l'anglesa del Manchester.

De la mateixa manera jo els dic que "le voy" a la Chivas a la lliga mexicana, i cap problema.


A la vista però està la final de la Champions on, si no hi ha sorpreses, s'enfrontaran Manchester i Barça.


Llavors molt em temo que ens les començarem a tenir.


I tant debò no passi, però si fitxés Chicharito pel Real Madrid com fa temps s'insinua, segurament els
cuates es farien merengues.

Això ja seria la guerra declarada.


Llavors però jo no seria tan botifler com ells i em faria americanista, només em faria del Toluca.

3 comentaris:

  1. Vols dir??? Ui, no nem pa bé!

    Jo en conec un que és tan i tan culé que fins i tot van fundar ( la familia) un equip que es deia Barcelona.Moltes vegades sap més ell des d´allà que jo des d´aquí del que passa al Barça.

    ResponElimina
  2. Fa un anys em va semblar que el madridisme derivat de l'etapa d'Hugo Sánchez al RM encara era bastant viu entre els mexicans, malgrat el Rafa Márquez. M'imagino ara la situació amb el Chicharito al Manhcester United, però no avancem finals (no diguis blat...). Aquest dimarts serà un xoc explosiu.

    Pel que fa al futbol mexicà, l'únic que em va quedar clar és que Las Chivas Rayadas son de Guadalajara...

    ResponElimina
  3. Secreta,

    Conec uns mexicans que juguen a "futbito" amb l'equipació del Barça però els teus coneguts ho superen de llarg.

    Geo,

    De madridistes mexicans de l'època d'Hugol encara n'he d'aguantar uns quants... no n'he volgut ni parlar.

    De futbol mexicà tampoc en tinc gaire idea, vaig veure un Pumas - Monterrey fa temps i no em va enganxar.

    Cuates bloggers, salut i força Barça!

    ResponElimina