dilluns, 15 de juny del 2009

La crisi dels 30

Arribada la trentena arriba la primera crisi.

L'entrada a l'edat adulta no és fàcil, cal arraconar l'adolescència i fer front a la maduresa. Ja no ets un xaval, cal assumir responsabilitats i això no és moc de paó.

Però també et preocupen altres coses.

Te n'adones que les ressaques cada cop duren més, comences a fer una panxa que no baixa ni amb mil abdominals, per més que dorms sempre estàs cansat (encara que no tinguis ressaca)... i el pitjor de tot, et comença a caure el cabell.

"¿Em quedaré calb? Diuen que es una qüestió genètica. Cap problema, el meu pare no ho és pas calb. Però resulta que diuen que en qüestions de calvície la genètica se salta una generació. El meu avi patern si que ho era, estic perdut."

Arribat aquest punt tots el anuncis de xampú i remeis varis sembla que els hagin fet expressament per a tu. Suggestionat perdut allà on vas, al super, a la farmàcia, a la fruiteria... compres "potingues" pel cabell. Els probes tots un darrera l'altra (o barrejats) però cap fa efecte.

De repent un dia en trobes un que et penses que funcionarà.






















Et comences a convèncer a tu mateix, "Potser sí, potser la solució passa pel chile" I amb aquest cap que ara et fa olor a sofregit hi penses, "sí home ¿quants mexicans calbs hi ha? No n'hi ha cap ¿a que no?".


















I més que en déu haver. Digueu-me noms de mexicans cèlebres (o no) i calbs, afoneu-me en la misèria.

6 comentaris:

  1. Titu,

    Si has vist passar dels 25 cap als 30 volant, doncs després dels 30 als 40 vas pitjor...

    I a més, les resaques i totes les coses van a pitjor, ara estàs arribant a l'edat de "si no fos..."

    Si no fos perquè em fa mal l'alcohol...

    Si no fos perquè si no dormo com minim 6 hores em trobo...

    si no fos... etc

    Això sí, segons moltes dones, nosaltres guanyem i elles perden amb l'edat, o no en crec, però això diuen.

    Tranqui, estás encara com mínim a un terç del que et per toca

    ResponElimina
  2. Jajaja! pues resulta que en las culturas prehispánicas no había calvicie! pero nos llegó con la conquista.
    Yo tengo varios amigos con entradas pronunciadas o de menos señaladas, ante lo que yo siempre digo "si te rasuras la cabeza, podrás verte fashion"
    En fin, calvo guapeton y famoso: Héctor Suárez Gomiz, es un papacito y no tiene un pelo en la cabeza..
    Hay un conductor que también es calvo y me cae muy mal, pero lo menciono porque es famoso.. que horror: René Franco
    Ah.. ahora a mi las crudas me dan hasta por 5 cervezas y si no duermo 9 hrs. ando super cansada.. si.. los treintas...
    Un saludito!

    ResponElimina
  3. fellah, jo també crec que amb l'edat només milloren 3 o 4 actors de Hollywood i para de contar. Estem ben fotuts.

    isaura, óyeme mamacita, el tal Suárez tiene unos abdominales que te olvidas de la calva. ¡Això és fer trampa!

    ResponElimina
  4. Aixetaire,

    Busca al web Daniel Karam, el recent nou director de l'IMSS. L'últim cop que el vaig veure, fa 4 anys, tenia una cabellera considerable... ho tens fotut, noi, amb el xile.

    ResponElimina
  5. Per cert,

    Em podràs escriure un mail, quan puguis? T'he de fer una proposta, aixetaire. Trobes el meu mail al meu blog.

    ResponElimina
  6. Berenguer,

    Uuuuf, veig que està el tema molt magre :-\

    Ja t'he enviat un mail.

    Salut.

    ResponElimina