dilluns, 11 d’octubre del 2010

Addicte


Deu fer uns 4 anys que vaig deixar de fumar.

Enhorabona. Gràcies. I com t'ho vas fer?


Doncs em van regalar un llibre d'aquests per deixar de fumar i vaig pensar, pels meus dallonses que ho deixo sense llegir-lo.


I així va ser. Però no va ser difícil?


Deixar de fumar pròpiament, no. El fumut van ser els altres vicis que van anar sorgint.


Coca-cola, Donuts, Nocilla... i l'últim de tots, les pipes.


Pipes? Sí, pipes.


Però no qualsevulles, les Tijuana de Grefusa. Vaja, que he canviat el tabac pel chile.


¿...?

Sí, aquestes pipes duen jalapeño en pols i estan... tan bones que no us les recomanaré.


Bàsicament perquè no us vull mal, però també per allò de "més per mi", no sigui cas que s'acabin.

De res.

4 comentaris:

  1. Coca-cola, Donuts, Nocilla? Et deus haver posat com un matonet!
    Millor les pipes que són més sanes, però vigila, el que et crea addicció no són les pipes ni el chile sinó el glutamat afegit!
    Se les saben totes...

    Bon Profit
    De res

    ResponElimina
  2. I és molt dolent que portin glutamat afegit?

    A veure si hauré de tornar a fumar.

    Salut?

    ResponElimina
  3. És clar, és el que et crea l´addicció ;-)
    El glutamat sòdic que porten per naturalesa molts aliments no fa cap mal, però si l´afegit. No has sentit a parlar de la síndrome del restaurant xinès?No és cap llegenda urbana, crec.
    Pero vaja, segur que és molt pitjor fumar que no menjar pipes.
    Salut i pipes!

    ResponElimina
  4. Jo només coneixia els "Glutamato Ye-yé" :-\

    Gràcies per la informació... i ara a què m'enganxo?

    Salut.

    ResponElimina