dijous, 12 d’agost del 2010

De tennis i cables

Contempleu la meua "playera super chida" marca Naco.

















N'estic tan enamorat que la duria a tot hora però malauradament no pot ser, per dues raons.

La primera i més òbvia, perquè al cap d'uns dies i amb la calor que fa la playera cantaria més que Paulina Rubio a la dutxa.


I la segona, perquè sempre que la duc hi ha algú que em pregunta sobre el significat de l'estampat i ja me'n començo a cansar.

Jo, al començament, explicava alguna versió que m'havien contat.


Que si algú després d'haver dut els mateixos tennis durant massa temps finalment els havia renovat i ho celebrava penjant els vells.

Que si és un tema de bandes per marcar territori en plan aquí hi vàrem matar a Pepet i les sabatilles penjades en són la prova.

Que si patatim que si patatam.


Últimament però la qüestió ja cansa, bàsicament perquè n'hi ha molts que ja m'ho han preguntat més de dos vegades i m'exaspero.


Què passa, que no escolten o què?

La propera vegada que m'ho pregunti un d'aquests sords li diré "és un arbre amb branques elèctriques on hi creixen sabatilles, güeeey"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada