dijous, 6 d’agost del 2009

Tacubo

Aquest dilluns passat la MM em va regalar una samarreta de Café Tacuba.

La MM és molt fan dels Cafeta, té tots els discs (pirates i originlas), força dvds de directes, ha anat a un munt dels seus concerts i se sap totes, i quan dic totes vull dir totes, les seues cançons.


Jo no puc dir que sóc fan dels Cafeta. El primer disc que vaig escoltar va ser el cinqué, només els he vist dos cops en directe i si dic que em sé la tornada de quatre cançons seues potser ja m'estic passant.


Demà, tot i que reconec que no en sóc digne, estrenaré la samarreta i en aquest post només pretenia fardar una mica.















Perquè trobo que "està muy chida la playera" i a més, perquè no dir-ho, aniré la mar d'elegant.

Penseu que a més, també duré les meues estimades Panams i el conjunt serà inmillorable.


Els més perspicaços ja us haureu adonat que davant la cara m'hi he posat, substituint les ja habituals tomatades, l'exemplar d'una revista amb portada dedicada a Gloria Trevi.

No voldria pas que us penssessiu que de la Trevi sí que en sóc fan, gens ni mica.

Però ¿com es que l'Aixetaire té un exemplar d'una revista amb Gloria Trevi en portada? L'explicació, en un quants posts.

2 comentaris:

  1. Aixeta! Que et tapis la cara te un passe, però que hi posis a la "loca, loca"....a veure quan arriba aquesta explicacíó!
    Crec que fa pocs dies van actuar a Barcelona els Tacubos.
    T´està bé la camiseta, és la teva talla;)

    ResponElimina
  2. A,

    Loca, loca perdida :-)

    Sí, están de gira, celebren 20 anys.

    Salut.

    ResponElimina