dimarts, 29 de setembre del 2009

Misteriosos Motels

Ja fa temps, anant i tornant del DF, em vaig fixar que hi havia un futimé de motels.

En veia pel periférico o pel circuito, anant cap a Cuernavaca, cap a Puebla, cap a Querétaro... per tot.


Vaig suposar que, essent el DF tant gran, hi devia haver molt viatger de pas i que era normal trobar-ne tants als accessos a la ciutat.


Després però, vaig veure que també n'hi havia enmig de la ciutat. A la colònia Roma, a Polanco, a Tacuba... arreu.


Una altra vegada vaig fer les meus cavil·lacions per justificar tant motel.


Vaig suposar que així com a Barcelona hi havia pensions (ara ja no tantes) a Mèxic DF hi havia motels. Així de fàcil.


El que em va semblar més misteriós, i això va fer que em fixés en els motels, va ser que tots ells es deien igual, "Motel Garage".

Inclús, algun d'ells tenia l'estatus d'hotel
pero mantenia el nom, "Garage".













"Motel Garage" a la colònia Roma.

Un cop més, vaig fer cavil·lacions. Es devia tractar d'alguna cadena tipus els "Motel 6" que hi ha als USA, és clar.


Fins i tot, potser els "Motel Garage" devien ser propietat de Slim, com les pastisseries "El Globo" que també estan per tot arreu. Suposar per suposar.


Bé, el cas és que un dia, no sé a compte de què, va sortir el tema "Motel Garage" en una tertúlia i finalment vaig poder exposar les meues cavil·lacions.


Acabades d'escoltar aquestes suposicions tan lògiques que just heu llegit els meus contertulis mexicans van començar a riure.


Van riure una estona, una estona llarga, una mica més encara. I després de moltes rialles em van contar la veritat sobre els misteriosos motels.


Resulta que els motels es diuen "Garage" perquè... redoble de tambor, disposen de garatge.


Lògic no?, doncs jo que sóc molt llest no hi vaig caure. Potser si s'haguessin dit “Motel Parking”... bé, teniu permís per dir-me tonto.


"I n'hi ha tants perquè..." em van començar a dir. "Perquè els necessitem..." semblava que no m'ho volien explicar. "Perquè s'hi va a..." i no ho soltaven i els tornava a agafar el riure.


Així que finalment, mig emprenyat vaig dir, "A què s'hi va?". I m'ho van soltar, "A coger, güey* ".



















Incauts sortint d'un motel, amb garatge.


*A cardar, tonto.

4 comentaris:

  1. Jajajajajajajajaja! mientras iba leyendo el desarrollo del post, me iba riéndo.
    No te creas, cuando llegué acá y vi que no había hoteles de paso, le preguntaba a mi esposo "y acá dónde follan?" -pues, donde se puede.. Yo escandalizada "los chavitos follan en casa de sus papás!???" y así..
    Jajaja.. a ti te ocurrió a la inversa, te debiste preguntar (como mi marido lo hizo en su momento) y porqué necesitan un hotel para follar?
    En fin.. diferencias culturales, no?
    Un saludote!

    ResponElimina
  2. Isa, jo és que sóc de poble i no sabia com s'ho montaven els de la city :-\

    Salut.

    ResponElimina
  3. Com a la "casita blanca", caray, a sobre de Lesseps, jajajajaja!

    Molt bo!

    ResponElimina
  4. Pedro,

    Sí, sí, com "La casita blanca". N'he sentit a parlar però no m'hi he passat mai, serà qüestió d'anar-hi :-)

    Salut.

    ResponElimina